Jumaat, 10 September 2010

الله أكبر الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله.الله أكبر ولله الحمد

الله أكبر الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله الله أكبر ولله الحمد...
 
 

ramadhan sudah menyepikan diri utk tahun ini, syawal menjelma bersama alunan takbir raya... bila disoal pada diri ini,  
" aku dah wat apa dibulan ramadhan ini ??? "
" dah cukup ke amalan??? "
" puasa tu diterima Allah x ??? "

ketuk kepala tanya pada hati... moga Allah menerima segala amalan kita yang dibuat semasa bulan ramadhan, pohonlah keampunan daripada Allah, hanya Allah yang lebih mengetahui....
pagi raya, 1syawal... bergema takbir raya, tiba2 aku dpat panggilan... maaf xdpt nk berbicara panjang, ada perkara yg perlu aku lakukan...
nk dengar lagu raya di radio xleh lak, pemancar radio tv aku tercabut semasa basuh keta guna mesin basuh kete... almaklum la mesin basuh lama

tahun ni aku dapat satu keping kad raya, dari orang yang menyanyangi aku dan yang telah menjaga aku sejak kecil lg... terima kasih umi...




enaz masyimaroo.... trimas,



syukran azila zulkifly


thank you hujanbintang azila seman


 

Tiada ulasan: