Jumaat, 14 Mei 2010

cantik tidak merungkai kata-kata yang diucapkan

petang tadi masa aku tengah ketiduran telefon k550i aku tengah berkelip-kelip seiring dengan lagu apatah... macam tahu aku nak kena bangun dari tidur sebab dah masuk waktu asar kalau direject panggilan itu mesti aku sambung tidur sampai xnak sedarkan diri....

_:: terima kasih kerna gerak ku solat asar ::_
lepas solat asar ku sambung lagi berbicara.... tik tok tik tok dah lewat petang pun tiba-tiba muncul 2 orang yang aku kenali dan seorang yang aku tidak kenali di hadapan aku, tunggu apa lagi dah ada depan mata apa lagi aku minta apa yang aku inginkan...


begini kalau xsilap perbualan aku dengan minah rock.... kalau minah rock baca pastu ada kesilapan harap mohon maaf, bagi tahu ku boleh ku edit lain...


diri aku --- dari mana???

minah rock --- jalan-jalan

diri aku --- nak minta tolong leh x???

minah rock --- tolong apa???

diri aku --- mengidam nak makan tomyam leh masak x???


minah rock --- leh je, tapi sedia semua bahan la

diri aku --- cantekkkkkkkkkkkkkkkk, exam mula bila???

minah rock --- mula 21 jun ni abes 1julai la... lewat la

diri aku --- hurm klau gtu xpe la lpas exam la wat tomyam tu nnti ku antar barang2 ye...



bila dah buhsan berada di bawah pokok yang rendang lagi teduh tiada cahaya matahari yang kena kulit aku... gedek2 la aku naik tangga ke rumah...
aku terpikir kembali apa yang dibicarakan oleh my.dear td

ini kata-kata yang terlintas di fikiran aku semasa memikirkan perkara yang dibicarakan aku bersama...
mula-mula aku coretkan di atas kertas kemudian sekarang ni baru aku update blog....





cantik...  
[tajuk aku tidak ketahui sebenarnya cuma kata-kata ini keluar dari fikiran dan hati aku]


yang cantik itu terlihat dan tidak dilihat dan tidak mengetahui dan tidak diketahui dan tidak mengenali dan tidak dikenali... peliharalah diri dan nikmat sebaik-baik mungkin



Tiada ulasan: