Isnin, 10 Mei 2010

exam oooooooooooooooooo exam punya pasal

10MEI2010

hari ni aku pergi kuliah nasib aku baik xtunggu lama-lama di tengah matahari yang panas terik lagi tidak sejuk langsung kalau tidak mesti balik dari kuliah aku jadi bertambah gelap... dah la muka aku sekarang ni perlahan-lahan bertukar warna dari cerah kepada gelap jangan sampai x nampak wajah sudah la kalau tidak nanti my.dear x nampak aku bila jumpa...

baru 24 langkah aku berjalan keluar dari istana aku ... bus 24jim pun lalu d sebelah aku terkedik-kedik kejar ( pecut 100meter tapi x penah-penah menang pun ) bus 24jim sampai terkehel kaki aku hari ini...
kaki aku udah capet x segak la aku hari ni ke kuliah dgn capet, fuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... penat siot kejar bas, alhamdullillah bas hari ini x penuh boleh gak aku duduk dengan selesa kalau tidak sebelum ni jangan la harap nak duduk. bus 24jim penuh dengan kenangan berulang alik ke kuliah selama 2 tahun aku berada d cairo...


ini jadual peperiksaan aku untuk semester dua ini

31 MARCH - al-quran
3 JUN - fiqh muqarran
7 JUN - fiqh
10 JUN - bahas fiqh dan usul fiqh
14 JUN - usul fiqh
17 JUN - tauhid
21 JUN - qadaya

kuliah syariah dan undang-undang universiti al azhar kaherah



huhuhu...
dia tulis tulisan arab la, macam mana nak kena paham...
adoyai, nampaknya kena berusaha da.



Tiada ulasan: