Khamis, 28 Oktober 2010

AKU dan DIA mahu bercinta sampai ke SYURGA II


بسم الله الرحمن الرحيم




mcm mana nih. nak ke xnak ??? nak ke xnak ??? nak ke xnak ??? huisssh... dugaan hati nih, macam mna aku nk hadapi esok hari bila ketemu.

jangan bagi aku runsing. bila aku bertanya, hari jumaat ni ada buat aktiviti apa ??? dibalas... tut, tutt, tutt, tutttt {maaf xleh dberitahu dalam ini} patut atau tidak ??? perkara ni dah publish di blog sebelum ni. harap mengerti. sudah diserah apa yang patut diserah.

ades...


apa yang aku rasa??? ... perlu aku katakan esok hari,


* kena tanya diri kau sendiri... aku yang akan berkata2 nanti... aku dah besar la... tapi, akal aku dah matang ke???


*topeng-topeng kehidupan, ohhh tidak... ini bukan reaksi rupa aku, tidak bermaksud sebegini. ahaaa ~~~ aku mahu lihat sesuatu. apa tindakkan aku seharusnya ini.


aku tidak boleh bersendirian untuk berfikir.


Tiada ulasan: