Isnin, 13 Disember 2010

Kesedapan teramat sedap --- GO ALONG LIVING IN cairo AND alexandria



attention to AMIRA ZAKIAH MALEK dont jeles with me


huuhuhuh... time tgh updte blog ni suhu skrng 10-14°C.
telah mencabar kewibaan diri aku sebagai seorang pelajar, 
tapi semasa ribut pasir masa ari jumaat-sabtu-ahad, suhu mencapai 4-12°C.
tergoda aku dibawah lihaf.



THE BEST IN EGYPT
tempat yang besh aku makan dengan khairulzaman, huzaifah dan ibrahim lepas shoping hardware computer and  laptop baru di ROKSI...
xtahu ade ke x d malaysia ni???
ini dalam bahasa arab...
 bila di terjemah ke english bunyi macamni " chicken tikka " 
kalau dalam bahasa melayu lak " ayam tikka "


dinner plate... price, EGP40.00-60.00



ni panggil ape tah ??? lupa lak... 1 plate klau x silap harga xlebih dari EGP10.00



ini pun da besh... sedap tu












NEXT...
cake my favorite
tapi lebih suka chocklet cake yang di buat oleh sesiapa yang penah buat untuk aku.
terima kasih kepada :- azizah aziz ( pah punya awek), zainab burhanuddin (isteri pak.koq),
azlena ali raman (umo dah tua tp x panggil akak pun) yang penah buat cake utk aku.
harap2 ikhlas ye cake tu.
still menanti cake dari mahir rahman dan nur sakinah.

ni cake beli time sambut ulang tahun kelahiran husna ibrahim.
sorry una, zuri beli dan xmam cake dgn una tapi una...
zuri mam cake ni dgn nana gebu-dhiah.
una jangan jeles ye sbb xleh mam cake ni.

selamat hari lahir husna ibrahim
ini husna ibrahim























bila musim  sejuk datang la...
STRAWBERRY @ FARAWALLAH
farawaLlah atau lebih mudah la strawberry salah satu jenis berry la
5biji dh penuh 1 tapak tangan.
klu d malaysia 10biji msti xpenuh tangan lagi...
























malaysian food taste... betul kot aku eja,
bila dah ramai2 stay dlm bilik, ini la kerja bila dh buhsan...
kerja main masak dengan huzaifah-ibrahim-khairul.zaman-nasrul
air tangan aku.. isi ikan goreng tepung



ni air tangan huzaifah



cabai hijau oleh khairul zaman
ikan kering oleh ibrahim








Tiada ulasan: