Jumaat, 4 November 2011

apa yang penting ??? kerja gila.

‎1 / 11 / 11 berlalu seperti biasa,
21 / 11 genap 2tahun,

aku sudah dimarahi berbaldi-baldi. aku hanya mampu menahan telinga mendengar leteran yang tidak akan terhenti selagi aku masih di rumah batu berwarna kuning itu. sakit dan aku keseorangan. ya, memang sudah kembali keseorangan..

aku sedang mengumpul kekuatan menghadapi hari yang mendatang kerana impian yang telah dicoretkan di atas laluan telah menunjukkan perkara yang dimahukan. bila kebenaran mula terserlah, jangan pernah biarkan diri terhijab dengan kesilapan yang sama.

kelmarin jumaat.
hari ini masuk sabtu.
esok hari ahad, hari 'eid adha.
tiga minggu ini yang sungguh menyemakan kepala. pelbagai ragam yang terjadi. moga sempena 'eid adha ini dapat mengeratkan ukhuwah silaturahim diantara aku dan juga KPP (keluarga pelajar-pelajar perlis). segala apa yang terjadi sebelum ini sebagai pengerat hubungan.

AIDILADHA 1432H.
untuk tahun ini, Alhamdulillah masih dapat beraya bersama-sama teman di perantauan. mungkin raya haji ini terakhir di sini . jesteru itu, terasa ingin melakukan perubahan tahun ini antaranya mahu pergi solat awal supaya tidak terkejar-kejar dan berebut saff seperti tahun-tahun sebelumnya.



Tiada ulasan: