Ahad, 25 April 2010

selamat hari lahir



hari ini hari ahad bersamaan 25 april 2010. alamak!!! debushhhhhhhhh.. hahahhaha rupa-rupanya hari ini ulang tahun kelahiran diri aku sendiri cup... sat... bukan ku nk promote diri aku ni, tapi aku ok je... sila perbetulkan balik pembetulan yang korang buat..kalau takkkkk aku SAMAN.. hua hua hua


nak wish kat diri aku sendiri...bila diri aku kalau baca blog ne jangan ketawa, jangan nangis. nanti banjir rumah. hehehehhhe :




.:: sanah helwah untuk diri aku sendiri ::.

.:: sicher zu21 geburtstag ::.

.:: makin pendek umur diri aku sendiri mendekati janji allah ::.


.:: hope bertambah amalan kebaikan dan berkurang amalan yang tak ada kaitan ::.


diri aku minta maaf bebanyak-banyak lagi banyak sebab tak buat sambutan apa2 semalam. bukan tak mau wa,. tapi tahun nie dah masuk tahun ke-2 aku x sambut ari lahir siri sendiri... apa-apa pun untuk semua orang. lagi pun dalam facebook diri aku banyak berjuta-juta.. beribu-ribu orang bukan alien tau yang wish kat diri aku. so buat apa diri aku nak menyerabutkan lagi kepala kan ??? dalam friendster pun banyak. tak tengok lagi dalam YM dan e-mail. bukan berjuta-juta tapi bermilion-milion tak dapat nak kira dengan jari tangan habis jari kaki aku kira..so semua orang tak boleh marah. kalau marah aku tak mau kawan dah.. nak bawa diri jauh dari semua orang... huhuhuhu (>-<)


jiwa kacau



--- kepada diri aku sendiri ---



Jangan biarkan diri kita hidup sendiri,
Nanti hidup kita umpama tidak berkemudi,
Carilah insan yang dapat membimbing hati,
Agar hati terjaga hingga kita bertemu Ilahi,


Hati itu kenal diri,
Sempurna ia sempurnalah diri,
Rosaklah ia binasalah diri,
Hanya iman dan takwa pencuci hati,
Agar diri sentiasa bercahaya ketika menemui Ilahi,


Hati adalah seketul daging dalam diri,
Terciptanya rapuh akan nafsu duniawi,
Kuatkanlah ia dengan mengingati Ilahi,
Sinarilah ia dengan tangisan taubat terhadap Ilahi,
Lembutkanlah ia dengan membaca Al-quranul Karim,
Agar ia sentiasa teguh dan tetap di jalan Ilahi,









terima kasih... aku berharap kekuatan kasih sayang ini terus di sandarkan pada diri ku... aku juga mengharapkan kejujuran aku ini akan terus dan seikhlas hati aku...









Tiada ulasan: