Sabtu, 1 Oktober 2011

wijdan.


wijdan...
bukan untuk ku minta belas kasihan atau menaruh harapan atau meminta simpati dari wijdan. tapi apa yang ku tulis ini semua adalah dari hati ku sendiri sebenarnya.

wijdan... ku minta maaf, ku tidak pandai untuk berkata-kata, ku tidak pandai untuk menulis. maaf, bila wijdan baca sampai tidak faham sebab ayatnya mungkin berbelit-belit. ini yang hati ku katakan. cuma ku tidak tahu macam mana cara untuk ku berbicara dengan wijdan apabila ku berdepan dengan wijdan sebelum ini.

wijdan...
ku nak minta maaf dari wijdan bila ku marah wijdan, ku berkasar dengan wijdan, ku emosi dengan wijdan, ku pegang atau sentuh wijdan tanpa niat dan ku minta maaf atas segala-galanya dari wijdan walaupun ada yang tidak tertulis atau ku tidak ingat. ku minta halal makan, minum, duit, harta benda wijdan dari hujung rambut sampai kuku ibu jari kaki. termsuk darah merah yang mengalir dalam tubuh ku ini.

ku minta maaf sebab tidak jaga telefon wijdan seperti mana ku tidak jaga perhubungan dengan wijdan. ku cuba jaga sebaik-baiknya tetapi ku telah gagal. entahla ku tidak reti nak terangkan secara mudah supaya wijdan dapat memahaminya. apa yang boleh ku katakan, telefon wijdan rosak ku kehilangan wijdan.

moga wijdan bahagia selamat sihat sejahtera ku doakan di dunia mahupun akhirat. jaga diri wijdan sebaik-baiknya, jaga kesihatan wijdan. apa yang ku tidak tulis atau ku ceritakan pada wijdan biar ku seorang diri yang simpan semuanya. terima kasih wijdan untuk segala-galanya. ku minta maaf.

Tiada ulasan: