Sabtu, 29 Mac 2014

- Firasat hati seorang IBU.



Setiap kali ingin mahu merasakan kegembiraan itu, pastinya akan ada sahaja disusuli dengan pertanyaan di hati ini. Aku rasa memang ditakdirkan, segala kemenangan perlu ada kepahitan dan kesusahanya. Kepahitan itu yang menemani aku sepanjang hari. Manakala kegembiraan hanya pada senyuman. Ingin bercakap sesuatu dengan orang mengenali dan memahami situasi aku seringkali menjadikan segala nampak tenang dan baik berbanding dengan orang yang tidak mengerti apa - apa. Aku kelu tidak berkata - kata apabila persoalan UMI lontarkan sebenarnya bermain di hati dan minda. 


Firasat hati IBU memang kuat.

Hahahha ...
Dhiyaudeen Hadi nak kenen - kenen aku. 
Tapi dibantah oleh Syuhada Hadi.
Aku sendiri tidak setuju.

Apa2 pun biar semua senyap.
Senyum selalu.
Jangan kecoh - kecoh.

Tiada ulasan: