Selasa, 22 Jun 2010

merindui selalu

20 jun 2010

aduhai hari ni aku kena penyakit lama lak, penyakit kemalasan tahap cipan tahap gaban penyakit tekanan darah rendah aku... ketiduran melabihi tahap yang dibenarkan... 

itu la,  ummi dah pesan makan tu ikut waktu , jaga kesihatan, jaga diri,  tapi masa paper last ni aku wat perangai tahap gaban...

dah la tidur dari petang sampai kemalam di campur dengan tahap kepanasan melabebih sebelum ni , pecah rekod da... suhu untuk hari ini adalah 45 darjah celcius...
wahai elektrik mngapa engkau tidak ada untuk hari ini sampai kemalam.....
dah la tidak tidur lepas tu aku menjadi penjahat di malam hari memancutkan air paip di koridor...
kepada bakhhhhhhhhhhhhhhhh dan tidak lupa juga kepada wanita-wanita di siswi 1 moga menikmati pancuran air di malam hari...


21 jun 2010

horeyyyyyyyyyyyyyyyy...
hari yang aku nantikan teramat menantikan...
last paper aku jawab exam hari ini, aduhai nk pecah kepala aku bila jawab exam untuk hari ni
suhu untuk hari ini di jangkakan berada di tahap 47 darjah celcius itu rujukan dari internit...

merindui
menyayangi
kejujuran akan terus bersama

harap dapat berbicara dengan untuk menyelesaikan masalah yang masih tidak hilang-hilang lagi 

moga kita berdua dapat menyelesaikan dengan cara elok ya

tolonglah berkata benar walaupun ianya pahit

cinta aku pada tuhan kerana aku adalah ciptaan -Nya...
cinta aku terhadap seseorang yang aku sayangi itu adalah kerana perasaan d
icipta -Nya...




Tiada ulasan: