Selasa, 8 Jun 2010

tabahkan hatiku ya.Allah, berkatalah benar walaupun ianya pahit

aduhai...
minggu yang aku hadapi macam-macam perkara...
macam-macam kerenah yang kena hadapi semasa minggu exam ni
aku tidak sempat nak  up-date blog untuk bulan jun ini...

tabahkan hatiku ya.Allah
berkatalah benar, walaupun ianya pahit

maafkan diri aku apa yang terjadi selama ini
semuanya akan diselesaikan selepas exam,

doakan untuk diri aku






ini buku ulum hadis tapi subjet ni masa semester 1, 


ohhhh exam...
 masa ini tengah study di masjid saidina hussien...
suasana exam di masjid saidina hussien,
 ramai dengan pelajar-pelajar dan orag ramai 
serta pelancong-pelancong asing yang sentiasa memenuhi masjid ini tidak kira masa dan waktu


aduhai... tempat exam aku yang tidak berubah untuk semester dua ini...
still berada di tempat yang sama, 
cuma sekarang ni musim panas, 
berpeluh siot masa 1st paper aku jawab subjet alquran
sampai x terkeluar lansung apa yang aku hafaz  jenuh memerah otak yang x berapa tinggi ram

lokasi - kuliah usulluddin, bawah garaj sebelah kuliah usulluddin


ohhh nota...
jangan layan diriku lagi pabila,
air mata membasahi pipi  dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
pabila,
aku x boleh nak baca buku,
adakah perasan x nak baca buku ini sebenarnya
kemalasan???
yang masi bersemadi untukku,
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik harapan mu itu,
kau juga mengharapkan ku
untuk berjaya...



Tiada ulasan: