Khamis, 26 April 2012

kalimah dihati


awak...
ya, saya...

akhirnya awak mengaku juga. awak tidak suka kasih sayang kerana ia mengecewakan awak. tidak apa, kasih sayang itukan saya sendiri. terima kasih awak.
bukan maksud itu. jangan salah faham awak.

tidak apa... awak jangan risau, take care. sudah solat ??? saya call nak kejut subuh. jaga kesihatan, jangan lupa makan. thank you.
hati ini tetap menyayangi kekuatan kasih sayang, lama mana pun masa tetap saya tunggu.

hehehe...
ada damak ada ipuh,
naik kebukit nampak sumpitnya,
emas perak senang di sepuh,
kalau besi nampak karatnya.

saya berjalan diawal pagi, 
singgah sebentar dipohon tinggi, 
sudah saya cari kasih sayang ini, 
hanya awak ada di hati.

ades @_@ takpa-takpa...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   ------------------------------------------------------------------------------------------------------


saya harap saat saya mengundur diri jauh dari awak buat kali terakhir hari-hari terdahulu. saya tidak ketemu dengan sejalur wijdan itu. saya harap awak akan terus tersenyum semula dan sekali-kali tidak akan membuatkan orang disekeliling awak menitiskan airmata kerana kejujuran saya yang telah mengecewakan awak. 

maaf... andai sekali lagi saya ingin bersuara secara jujur, akan saya bawa detik rasa dihati ini bersama perjalanan yang tidak dapat dijangka masa hadapan nanti. teruskan mencipata warna-warni kehidupan  awak penuh jaya.

andai awak memilih mencorakkan kehidupan dengan warna-warni kesedihan dan kesengsaraan, maka sedih dan sengsaralah hidup ini. dan begitu jualah sebaliknya. pilihan ada di tangan awak dan saya. dan awak pernah memberitahu saya bahawa saya seorang yang tabah, ketal dan keras kepala. tetapi... tidak juga kerana saya pernah kecewa.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy harap wijdan pak cik bace artikel ni.. :)