Selasa, 31 Ogos 2010

adam kawan terbaik aku

adam mada selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-21.
sorry kerna buat begini.
tidak aku ketahui ini plan siapa tapi ini tidak adil kerna kembar ang sorang lagi x kena



fesyen rambut terkini menggunakan gel berasaskan telur ayam tempatan gred-d dicampur dngan tepung gandum cap bunga emas, ak kasi emas ori mmg xleh pun sbb org laki2 xleh pakai emas ori. sorry la xkasi ang telur ayam gred-a, semua pakat seep (bajet) duit...



afiq ali atau nama glamour nya yon... yon nama antarabangsa, pereka rambut bacth aku semasa skol menegah dlu... yon sedang meng-desig-kan rambut adam, yon pun mengalahkan adam lak...



afiq ali kelihatam seperti??? pen-design rambut adam pun huhuhu.... apa ni kelihatan putih campur hitam



hehehhe... ini rupa alif raoh bila disaluti tepung



aku bersama adam... tapi aku dh salin baju pun
berbau hanyir telur campur tepung gandum.
aku pohon maaf ye

menanti ketibaan kepulangan kembar adam mada nama glamournya adib poyo gaban...



***perhatian***
kepada adib poyo, bersiap sedia utk meghadapi kejutan yang akan di lakukan tidak selama lagi bila kau pulang ke perlis...

Tiada ulasan: